Norges billigste bøker

Promotional Cultures

- The Rise and Spread of Advertising, Public Relations, Marketing and Branding

Om Promotional Cultures

In the twenty-first century, promotion is everywhere and everything has become promotable: everyday goods and organizations, people and ideas, cultures and futures. This engaging book looks at the rise of advertising, public relations, branding, marketing and lobbying, and explores where our promotional times have taken us.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780745639833
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 31. mai 2013
  • Dimensjoner:
  • 152x229x20 mm.
  • Vekt:
  • 374 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Promotional Cultures

In the twenty-first century, promotion is everywhere and everything has become promotable: everyday goods and organizations, people and ideas, cultures and futures. This engaging book looks at the rise of advertising, public relations, branding, marketing and lobbying, and explores where our promotional times have taken us.

Brukervurderinger av Promotional Cultures



Finn lignende bøker
Boken Promotional Cultures finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.