Utvidet returrett til 31. januar 2024

Psychology of Entertainment

Om Psychology of Entertainment

This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805852370
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 476
  • Utgitt:
  • 24. februar 2006
  • Dimensjoner:
  • 178x254x31 mm.
  • Vekt:
  • 1040 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Psychology of Entertainment

This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.

Brukervurderinger av Psychology of Entertainment



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.