Norges billigste bøker

Public Face of Modernism

- Little Magazines, Audiences and Reception, 1905-1920

Om Public Face of Modernism

This study demonstrates how the influence of advertising and publishing on consumers affected writers in Britain and America between 1890 and 1920. Reading works by Joyce, Shaw, T.S. Eliot and others, it shows that these contexts affected the techniques and concerns of literature itself.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780299169244
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 31. desember 2000
  • Dimensjoner:
  • 229x152x17 mm.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. juli 2025

Beskrivelse av Public Face of Modernism

This study demonstrates how the influence of advertising and publishing on consumers affected writers in Britain and America between 1890 and 1920. Reading works by Joyce, Shaw, T.S. Eliot and others, it shows that these contexts affected the techniques and concerns of literature itself.

Brukervurderinger av Public Face of Modernism



Finn lignende bøker
Boken Public Face of Modernism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.