Utvidet returrett til 31. januar 2025

Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

Om Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

This book maps, describes and further explores all contemporary types of interaction between radio and its public, with a specific focus on those forms of content co-creation that link producers and listeners.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415739153
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 17. desember 2014
  • Dimensjoner:
  • 153x236x23 mm.
  • Vekt:
  • 564 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

This book maps, describes and further explores all contemporary types of interaction between radio and its public, with a specific focus on those forms of content co-creation that link producers and listeners.

Brukervurderinger av Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society



Finn lignende bøker
Boken Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.