Norges billigste bøker

Rethinking Communication in Social Business

- How Re-Modeling Communication Keeps Companies Social and Entrepreneurial

Om Rethinking Communication in Social Business

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498555920
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 210
  • Utgitt:
  • 15. juli 2021
  • Dimensjoner:
  • 153x230x16 mm.
  • Vekt:
  • 322 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Forventes ikke å være levert før jul

Beskrivelse av Rethinking Communication in Social Business

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Brukervurderinger av Rethinking Communication in Social Business



Finn lignende bøker
Boken Rethinking Communication in Social Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.