Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Rethinking Media Pluralism

The book examines different ways in which the concepts of media pluralism and diversity have been theorized and used in media policy debates. Its basic argument is that media pluralism should be understood as a broad normative value that refers to the distribution of communicative power in the public sphere.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780823245130
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 29. januar 2013
  • Dimensjoner:
  • 153x227x14 mm.
  • Vekt:
  • 350 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Rethinking Media Pluralism

The book examines different ways in which the concepts of media pluralism and diversity have been theorized and used in media policy debates. Its basic argument is that media pluralism should be understood as a broad normative value that refers to the distribution of communicative power in the public sphere.

Brukervurderinger av Rethinking Media Pluralism



Finn lignende bøker
Boken Rethinking Media Pluralism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.