Norges billigste bøker

Rethinking the Media Audience

- The New Agenda

Om Rethinking the Media Audience

A summary of the field of audience research. It presents a case for a fresh agenda to account for the role of the media in everyday life.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761950707
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 31. august 1999
  • Dimensjoner:
  • 159x234x25 mm.
  • Vekt:
  • 506 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. oktober 2025

Beskrivelse av Rethinking the Media Audience

A summary of the field of audience research. It presents a case for a fresh agenda to account for the role of the media in everyday life.

Brukervurderinger av Rethinking the Media Audience



Finn lignende bøker
Boken Rethinking the Media Audience finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.