Utvidet returrett til 31. januar 2025

Self Versus Others

- Media, Messages, and the Third-Person Effect

Om Self Versus Others

"Self Versus Others "explores the third-person effect and its role in media as a means of persuasion. This scholarly work synthesizes more than two decades of research on the third-person effect, the process in which individuals do not perceive them

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805857160
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 22. februar 2007
  • Dimensjoner:
  • 152x229x15 mm.
  • Vekt:
  • 470 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Self Versus Others

"Self Versus Others "explores the third-person effect and its role in media as a means of persuasion. This scholarly work synthesizes more than two decades of research on the third-person effect, the process in which individuals do not perceive them

Brukervurderinger av Self Versus Others



Finn lignende bøker
Boken Self Versus Others finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.