Norges billigste bøker

Selling War

- The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts from World War I to the "War on Terror"

Om Selling War

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841506104
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 367
  • Utgitt:
  • 15. mars 2013
  • Dimensjoner:
  • 173x232x21 mm.
  • Vekt:
  • 632 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Selling War

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

Brukervurderinger av Selling War



Finn lignende bøker
Boken Selling War finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.