Utvidet returrett til 31. januar 2025

Service Quality in Academic Libraries

Om Service Quality in Academic Libraries

Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567502107
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 1. januar 1996
  • Dimensjoner:
  • 229x152x11 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Service Quality in Academic Libraries

Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs.

Brukervurderinger av Service Quality in Academic Libraries



Finn lignende bøker
Boken Service Quality in Academic Libraries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.