Norges billigste bøker

Social-Media-Marketing in der Fitnessbranche. Theoretische Grundlagen und empirische Forschung

av Anonym
  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668148963
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 88
  • Utgitt:
  • 2 mars 2016
  • Utgave:
  • 16001
  • Dimensjoner:
  • 148x7x210 mm.
  • Vekt:
  • 141 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 26 oktober 2024

Brukervurderinger av Social-Media-Marketing in der Fitnessbranche. Theoretische Grundlagen und empirische Forschung



Finn lignende bøker
Boken Social-Media-Marketing in der Fitnessbranche. Theoretische Grundlagen und empirische Forschung finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.