Utvidet returrett til 31. januar 2025

Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

Om Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781804556092
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 12. juni 2023
  • Dimensjoner:
  • 140x5x213 mm.
  • Vekt:
  • 227 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Brukervurderinger av Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions



Finn lignende bøker
Boken Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.