Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Marketing in Library and Information Science

Om Strategic Marketing in Library and Information Science

With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examines the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and institutions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780789021427
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 1. oktober 2003
  • Dimensjoner:
  • 156x216x19 mm.
  • Vekt:
  • 650 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Marketing in Library and Information Science

With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examines the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and institutions.

Brukervurderinger av Strategic Marketing in Library and Information Science



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing in Library and Information Science finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.