Norges billigste bøker

Television, Social Media, and Fan Culture

Om Television, Social Media, and Fan Culture

Social media has started a revolution in fan culture, from fan uprisings to save programs to groups and pages for mourning lost shows and characters. This book examines how fans use social media with television programming, characters, narrative, and various types of interactions, as well as how television uses social media to engage fan cultures.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498506182
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 426
  • Utgitt:
  • 14. juli 2017
  • Dimensjoner:
  • 230x154x33 mm.
  • Vekt:
  • 602 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Television, Social Media, and Fan Culture

Social media has started a revolution in fan culture, from fan uprisings to save programs to groups and pages for mourning lost shows and characters. This book examines how fans use social media with television programming, characters, narrative, and various types of interactions, as well as how television uses social media to engage fan cultures.

Brukervurderinger av Television, Social Media, and Fan Culture



Finn lignende bøker
Boken Television, Social Media, and Fan Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.