Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Choice

- How Human Instinct Influences Everyone's Decisions

Om The Business of Choice

In this 2nd edition of The Business of Choice, expert author and consultant Matthew Willcox explores the science of influencing choice, bringing together the work of thousands of behavioral scientists and practitioners. Cutting to the heart of the science, Willcox helps you apply this to your own marketing and brand strategies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781839820717
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 28. september 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 235x158x26 mm.
  • Vekt:
  • 602 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Business of Choice

In this 2nd edition of The Business of Choice, expert author and consultant Matthew Willcox explores the science of influencing choice, bringing together the work of thousands of behavioral scientists and practitioners. Cutting to the heart of the science, Willcox helps you apply this to your own marketing and brand strategies.

Brukervurderinger av The Business of Choice



Finn lignende bøker
Boken The Business of Choice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.