Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Culture

- Cultural Entrepreneurs in China and Southeast Asia, 1900-65

Om The Business of Culture

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780774827812
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 348
  • Utgitt:
  • 1. juli 2015
  • Dimensjoner:
  • 176x412x23 mm.
  • Vekt:
  • 516 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Business of Culture

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Brukervurderinger av The Business of Culture



Finn lignende bøker
Boken The Business of Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.