Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Media

- Corporate Media and the Public Interest

Om The Business of Media

Provides critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This second edition uses two conceptual models to understand the media: the market model and public sphere model.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412913157
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 29. september 2005
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 153x229x17 mm.
  • Vekt:
  • 470 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Business of Media

Provides critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This second edition uses two conceptual models to understand the media: the market model and public sphere model.

Brukervurderinger av The Business of Media



Finn lignende bøker
Boken The Business of Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.