Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om The Culture of Markets

* Develops an exciting new cultural approach to the study of markets that helps to explain some of the puzzles and oddities in the way markets work. * Reveals the important and implicit role that cultural dynamics play in the way markets are organized and the way people operate within them.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780745647456
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 180
  • Utgitt:
  • 16. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 148x210x14 mm.
  • Vekt:
  • 228 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The Culture of Markets

* Develops an exciting new cultural approach to the study of markets that helps to explain some of the puzzles and oddities in the way markets work. * Reveals the important and implicit role that cultural dynamics play in the way markets are organized and the way people operate within them.

Brukervurderinger av The Culture of Markets



Finn lignende bøker
Boken The Culture of Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.