Norges billigste bøker

The Dynamics of Advertising

Om The Dynamics of Advertising

This study serves three aims: to provide a review of the literature on advertising in sociology and cultural studies; to present the results of analysis of advertisement content over 50 years; and to develop a method for the psychosocial study of all forms of public communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789058230850
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 17 november 2000
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 550 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30 oktober 2024

Beskrivelse av The Dynamics of Advertising

This study serves three aims: to provide a review of the literature on advertising in sociology and cultural studies; to present the results of analysis of advertisement content over 50 years; and to develop a method for the psychosocial study of all forms of public communication.

Brukervurderinger av The Dynamics of Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Dynamics of Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.