Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

av NA NA
Om The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. This volume gathers basic recent works in its main domains such as the theory of reciprocity, the public economics of transfers, the economics of the family, charities, gifts of organs, or the motivations for gift-giving.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780312229566
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 387
  • Utgitt:
  • 3. februar 2001
  • Utgave:
  • 2001
  • Dimensjoner:
  • 140x216x31 mm.
  • Vekt:
  • 656 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. This volume gathers basic recent works in its main domains such as the theory of reciprocity, the public economics of transfers, the economics of the family, charities, gifts of organs, or the motivations for gift-giving.

Brukervurderinger av The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism



Finn lignende bøker
Boken The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.