Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Formation of Campaign Agendas

- A Comparative Analysis of Party and Media Roles in Recent American and British Elections

Om The Formation of Campaign Agendas

First Published in 1990. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415515559
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 9. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 400 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av The Formation of Campaign Agendas

First Published in 1990. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Brukervurderinger av The Formation of Campaign Agendas



Finn lignende bøker
Boken The Formation of Campaign Agendas finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.