Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Franchise Era

- Managing Media in the Digital Economy

Om The Franchise Era

Examining how traditional media incumbents like studios and networks have responded to the rise of new entrants from the technology sector (such as Facebook, Apple, Amazon, Netflix and Google), the authors take a critical look at the way new and old industrial logics collide in an increasingly fragmented and consolidated mediascape.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781474419222
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 30. april 2019
  • Dimensjoner:
  • 179x233x25 mm.
  • Vekt:
  • 658 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av The Franchise Era

Examining how traditional media incumbents like studios and networks have responded to the rise of new entrants from the technology sector (such as Facebook, Apple, Amazon, Netflix and Google), the authors take a critical look at the way new and old industrial logics collide in an increasingly fragmented and consolidated mediascape.

Brukervurderinger av The Franchise Era



Finn lignende bøker
Boken The Franchise Era finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.