Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Hollywood Brand

- Movies and American Modernity

Om The Hollywood Brand

The Hollywood Brand traces the development of the moving picture from its humble roots as an object of mass amusement to its transformation into an art form worthy of exhibition in museums and academic study in leading universities. This book provides historical context to the ideas that coalesce to create the iconic Hollywood brand that comes to define American identity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815395751
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 166
  • Utgitt:
  • 12. februar 2018
  • Dimensjoner:
  • 155x228x10 mm.
  • Vekt:
  • 270 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Hollywood Brand

The Hollywood Brand traces the development of the moving picture from its humble roots as an object of mass amusement to its transformation into an art form worthy of exhibition in museums and academic study in leading universities. This book provides historical context to the ideas that coalesce to create the iconic Hollywood brand that comes to define American identity.

Brukervurderinger av The Hollywood Brand



Finn lignende bøker
Boken The Hollywood Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.