Norges billigste bøker

The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

Om The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780851989990
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 1. april 1996
  • Dimensjoner:
  • 146x132x17 mm.
  • Vekt:
  • 598 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.

Brukervurderinger av The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective



Finn lignende bøker
Boken The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.