Norges billigste bøker
Om The Making and Selling of Post-Mao Beijing

Anne-Marie Broudehoux explores the transformation of the Chinese capital both socially and physically during the final decades of the 20th century. She shows how state aspirations, market appetites, global expectations and popular ambitions are articulated in the creation of Beijing's new world image.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415320573
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 20 mai 2004
  • Dimensjoner:
  • 252x173x21 mm.
  • Vekt:
  • 644 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 26 juli 2024

Beskrivelse av The Making and Selling of Post-Mao Beijing

Anne-Marie Broudehoux explores the transformation of the Chinese capital both socially and physically during the final decades of the 20th century. She shows how state aspirations, market appetites, global expectations and popular ambitions are articulated in the creation of Beijing's new world image.

Brukervurderinger av The Making and Selling of Post-Mao Beijing



Finn lignende bøker
Boken The Making and Selling of Post-Mao Beijing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.