Norges billigste bøker

The Management of Consumer Credit

- Theory and Practice

Om The Management of Consumer Credit

This book explains how financial institutions, such as banks and finance houses, manage their portfolios of credit cards, loans, mortgages and other types of retail credit agreements. The second edition has been substantially updated, with new chapters on capital requirements, Basel II, scorecard and portfolio monitoring.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230238305
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 259
  • Utgitt:
  • 9. april 2010
  • Utgave:
  • 22010
  • Dimensjoner:
  • 137x220x17 mm.
  • Vekt:
  • 426 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Management of Consumer Credit

This book explains how financial institutions, such as banks and finance houses, manage their portfolios of credit cards, loans, mortgages and other types of retail credit agreements. The second edition has been substantially updated, with new chapters on capital requirements, Basel II, scorecard and portfolio monitoring.

Brukervurderinger av The Management of Consumer Credit



Finn lignende bøker
Boken The Management of Consumer Credit finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.