Norges billigste bøker

The Marketing of Political Parties

- Political Marketing at the 2005 General Election

Om The Marketing of Political Parties

The book discusses, employing the findings from empirical research, the role of political marketing within the UK General Election of 2005. -- .

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780719073014
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 30. november 2006
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 23. oktober 2025

Beskrivelse av The Marketing of Political Parties

The book discusses, employing the findings from empirical research, the role of political marketing within the UK General Election of 2005. -- .

Brukervurderinger av The Marketing of Political Parties



Finn lignende bøker
Boken The Marketing of Political Parties finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.