Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Measurement of Media Reputation

Om The Measurement of Media Reputation

This book develops a three-pronged measure of media reputation, the overall evaluation of media coverage of a corporation. This new measure can also be used to assess the media reputations of other entities such as countries, states, cities, and universities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498572996
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 162
  • Utgitt:
  • 25. juli 2019
  • Dimensjoner:
  • 152x228x12 mm.
  • Vekt:
  • 411 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Measurement of Media Reputation

This book develops a three-pronged measure of media reputation, the overall evaluation of media coverage of a corporation. This new measure can also be used to assess the media reputations of other entities such as countries, states, cities, and universities.

Brukervurderinger av The Measurement of Media Reputation



Finn lignende bøker
Boken The Measurement of Media Reputation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.