Utvidet returrett til 31. januar 2024

The Media and Social Theory

del av CRESC-serien

Om The Media and Social Theory

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book considers key processes of media change, using a number of critical perspectives. It is suitable for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415447997
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 21. mai 2008
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 589 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av The Media and Social Theory

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book considers key processes of media change, using a number of critical perspectives. It is suitable for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Brukervurderinger av The Media and Social Theory



Finn lignende bøker
Boken The Media and Social Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.