Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Media and The Public

- "Them" and "Us" in Media Discourse

Om The Media and The Public

The Media and the Public explores the ways a range of media have constructed and represented the public. The authors argue that the public is a product of representation, invoked through processes of mediation that are dominated by political, institutional, economic and cultural forces.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781405160414
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 19. februar 2010
  • Dimensjoner:
  • 153x228x12 mm.
  • Vekt:
  • 298 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av The Media and The Public

The Media and the Public explores the ways a range of media have constructed and represented the public. The authors argue that the public is a product of representation, invoked through processes of mediation that are dominated by political, institutional, economic and cultural forces.

Brukervurderinger av The Media and The Public



Finn lignende bøker
Boken The Media and The Public finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.