Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Media in France

Om The Media in France

An overview of the history, and present and future prospects of French media, and a consideration of the successes and failures of French media policy from 1945 to the present day. The work examines media history, politics and economics and looks at the impact of cable and satellite broadcasting.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415014588
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 15. desember 1994
  • Dimensjoner:
  • 234x158x20 mm.
  • Vekt:
  • 452 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av The Media in France

An overview of the history, and present and future prospects of French media, and a consideration of the successes and failures of French media policy from 1945 to the present day. The work examines media history, politics and economics and looks at the impact of cable and satellite broadcasting.

Brukervurderinger av The Media in France



Finn lignende bøker
Boken The Media in France finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.