Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Media, the President, and Public Opinion

- A Longitudinal Analysis of the Drug Issue, 1984-1991

Om The Media, the President, and Public Opinion

This volume's objective is to examine the drug issue from mid-1984 to mid-1991 to determine how drug-related issues and events - both real and fabricated - and the primary agendas drove the issue over time. Topics include media interpretations, and the president and public relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805816891
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 134
  • Utgitt:
  • 1. oktober 1995
  • Dimensjoner:
  • 152x229x14 mm.
  • Vekt:
  • 386 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Media, the President, and Public Opinion

This volume's objective is to examine the drug issue from mid-1984 to mid-1991 to determine how drug-related issues and events - both real and fabricated - and the primary agendas drove the issue over time. Topics include media interpretations, and the president and public relations.

Brukervurderinger av The Media, the President, and Public Opinion



Finn lignende bøker
Boken The Media, the President, and Public Opinion finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.