Norges billigste bøker

The Mood of Information

- A Critique of Online Behavioural Advertising

Om The Mood of Information

Through feedback-oriented communication, this book explores advertising from the perspective of information flows, rather than the more common approach of symbolic representation. It explores the relatively recent phenomenon of online behavioural advertising (OBA).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781441176141
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 14. april 2011
  • Dimensjoner:
  • 159x232x18 mm.
  • Vekt:
  • 466 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 4. august 2025

Beskrivelse av The Mood of Information

Through feedback-oriented communication, this book explores advertising from the perspective of information flows, rather than the more common approach of symbolic representation. It explores the relatively recent phenomenon of online behavioural advertising (OBA).

Brukervurderinger av The Mood of Information



Finn lignende bøker
Boken The Mood of Information finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.