Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Pocketbook of Audience Research

Om The Pocketbook of Audience Research

Focusing on qualitative methods, The Pocketbook of Audience Research uses contemporary, global television and cross-media examples to explain essential approaches to audience research and outline how they can be employed.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032325118
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 18. desember 2023
  • Dimensjoner:
  • 140x216x11 mm.
  • Vekt:
  • 240 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 8. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Pocketbook of Audience Research

Focusing on qualitative methods, The Pocketbook of Audience Research uses contemporary, global television and cross-media examples to explain essential approaches to audience research and outline how they can be employed.

Brukervurderinger av The Pocketbook of Audience Research



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.