Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Political Economies of Media

- The Transformation of the Global Media Industries

Om The Political Economies of Media

The contributors show that digital media are disrupting entire media industries, but without erasing the past and insist that one media sector is not the same as the next. As the title signals even in the age of convergence and remix culture, different media continue to display their own distinctive political economies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781849668934
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 8. mars 2012
  • Dimensjoner:
  • 232x155x25 mm.
  • Vekt:
  • 524 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Political Economies of Media

The contributors show that digital media are disrupting entire media industries, but without erasing the past and insist that one media sector is not the same as the next. As the title signals even in the age of convergence and remix culture, different media continue to display their own distinctive political economies.

Brukervurderinger av The Political Economies of Media



Finn lignende bøker
Boken The Political Economies of Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.