Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Political Economy of News in China

- Manufacturing Harmony

Om The Political Economy of News in China

Hearns-Branaman presents a full-scale application of Herman and Chomsky's propaganda model to the People's Republic of China, examining the effects of concentrated media ownership, profit motive, the influence of advertisers and flak-generating groups, sourcing patterns of media, and dominant ideology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498508841
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 156
  • Utgitt:
  • 1. juli 2016
  • Dimensjoner:
  • 226x153x15 mm.
  • Vekt:
  • 236 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The Political Economy of News in China

Hearns-Branaman presents a full-scale application of Herman and Chomsky's propaganda model to the People's Republic of China, examining the effects of concentrated media ownership, profit motive, the influence of advertisers and flak-generating groups, sourcing patterns of media, and dominant ideology.

Brukervurderinger av The Political Economy of News in China



Finn lignende bøker
Boken The Political Economy of News in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.