Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Politics of Chinese Media

- Consensus and Contestation

Om The Politics of Chinese Media

It considers the formal politics of how the Chinese state manages political communication internally and externally in the post-socialist era, and examines the politics of news media, focusing particularly on how journalists navigate the competing demands of the state, the capital and the urban middle class readership.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137462138
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 225
  • Utgitt:
  • 10. januar 2018
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 222x156x15 mm.
  • Vekt:
  • 450 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av The Politics of Chinese Media

It considers the formal politics of how the Chinese state manages political communication internally and externally in the post-socialist era, and examines the politics of news media, focusing particularly on how journalists navigate the competing demands of the state, the capital and the urban middle class readership.

Brukervurderinger av The Politics of Chinese Media



Finn lignende bøker
Boken The Politics of Chinese Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.