Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Problem of Political Marketing

Om The Problem of Political Marketing

Markets are no longer simply the mechanisms which governments regulate, but are the arena in which various political activities are undertaken. This book provides an examination and comprehensive critique of the contemporary use of marketing in British politics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780826428561
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 158
  • Utgitt:
  • 15. august 2008
  • Dimensjoner:
  • 163x242x18 mm.
  • Vekt:
  • 378 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Problem of Political Marketing

Markets are no longer simply the mechanisms which governments regulate, but are the arena in which various political activities are undertaken. This book provides an examination and comprehensive critique of the contemporary use of marketing in British politics.

Brukervurderinger av The Problem of Political Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Problem of Political Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.