Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Problem of Political Marketing

Om The Problem of Political Marketing

Based upon analysis of existing theoretical literature and current political practice, this book addresses both the use of marketing and its impact upon democracy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781441106346
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 158
  • Utgitt:
  • 5. januar 2012
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Problem of Political Marketing

Based upon analysis of existing theoretical literature and current political practice, this book addresses both the use of marketing and its impact upon democracy.

Brukervurderinger av The Problem of Political Marketing



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.