Norges billigste bøker

The Rise of Brands

Om The Rise of Brands

Brands and logos are all around us - from the clothes we wear and the objects we buy. Examining the brand in history, the growth of national and global brands, the changing approaches of the branding industry and the exploration of new spaces for advertising, this work analyses exactly how brands develop and operate in contemporary society.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845203849
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 1. oktober 2007
  • Dimensjoner:
  • 157x234x11 mm.
  • Vekt:
  • 310 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25. august 2025

Beskrivelse av The Rise of Brands

Brands and logos are all around us - from the clothes we wear and the objects we buy. Examining the brand in history, the growth of national and global brands, the changing approaches of the branding industry and the exploration of new spaces for advertising, this work analyses exactly how brands develop and operate in contemporary society.

Brukervurderinger av The Rise of Brands



Finn lignende bøker
Boken The Rise of Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.