Norges billigste bøker

The Social Media Industries

Om The Social Media Industries

This volume provides a timely and innovative look at the business aspects of social media. Examining social media in both descriptive and analytical ways, the chapters included herein present an overview of the social media industries, considering the history, development, and theoretical orientations used to understand social media. It is intended for scholars, researchers, and students in media and communication, as well as media practitioners.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415523189
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 26. februar 2013
  • Dimensjoner:
  • 151x235x20 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Social Media Industries

This volume provides a timely and innovative look at the business aspects of social media. Examining social media in both descriptive and analytical ways, the chapters included herein present an overview of the social media industries, considering the history, development, and theoretical orientations used to understand social media. It is intended for scholars, researchers, and students in media and communication, as well as media practitioners.

Brukervurderinger av The Social Media Industries



Finn lignende bøker
Boken The Social Media Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.