Utvidet returrett til 31. januar 2024

The Social Use of Media

- Cultural and Social Scientific Perspectives on Audience Research

Om The Social Use of Media

This collection of essays provides an overview of research on the social uses of media. Topics include up-to-date research on activity and interactivity, media use as a social and cultural practice and participation in a cultural, political and technological sense. It also incorporates current audience and reception studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841505121
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 282
  • Utgitt:
  • 15. desember 2012
  • Dimensjoner:
  • 171x232x15 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av The Social Use of Media

This collection of essays provides an overview of research on the social uses of media. Topics include up-to-date research on activity and interactivity, media use as a social and cultural practice and participation in a cultural, political and technological sense. It also incorporates current audience and reception studies.

Brukervurderinger av The Social Use of Media



Finn lignende bøker
Boken The Social Use of Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.