Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Theory of Incentives

- The Principal-Agent Model

Om The Theory of Incentives

Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries, the authors their work to exploring principal-agent models and various extensions thereof in light of three types of information problems: adverse selection, moral hazard, and non-verifiability.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780691091846
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 440
  • Utgitt:
  • 15. januar 2002
  • Dimensjoner:
  • 177x252x28 mm.
  • Vekt:
  • 850 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The Theory of Incentives

Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries, the authors their work to exploring principal-agent models and various extensions thereof in light of three types of information problems: adverse selection, moral hazard, and non-verifiability.

Brukervurderinger av The Theory of Incentives



Finn lignende bøker
Boken The Theory of Incentives finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.