Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Travels of Media and Cultural Products

The Travels of Media and Cultural Productsav Enrique (Universidad Externado de Colombia Uribe-Jongbloed
Om The Travels of Media and Cultural Products

This book presents the Cultural Transduction framework as a conceptual tool to understand the processes that media and cultural products undergo when they cross cultural and national borders.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032461427
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 84
  • Utgitt:
  • 19. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 138x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av The Travels of Media and Cultural Products

This book presents the Cultural Transduction framework as a conceptual tool to understand the processes that media and cultural products undergo when they cross cultural and national borders.

Brukervurderinger av The Travels of Media and Cultural Products



Finn lignende bøker
Boken The Travels of Media and Cultural Products finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.