Utvidet returrett til 31. januar 2025

To See and Be Seen

- The Environments, Interactions and Identities Behind News Images

Om To See and Be Seen

To See and Be Seen considers some of the ideological, aesthetic, pragmatic, institutional, cultural, commercial, environmental, and psychological forces that consciously or otherwise shape the production of news images and subsequently influence their reception.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781786612816
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 15. oktober 2019
  • Dimensjoner:
  • 237x160x13 mm.
  • Vekt:
  • 434 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av To See and Be Seen

To See and Be Seen considers some of the ideological, aesthetic, pragmatic, institutional, cultural, commercial, environmental, and psychological forces that consciously or otherwise shape the production of news images and subsequently influence their reception.

Brukervurderinger av To See and Be Seen



Finn lignende bøker
Boken To See and Be Seen finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.