Utvidet returrett til 31. januar 2025

Tourism and the Branded City

- Film and Identity on the Pacific Rim

Om Tourism and the Branded City

Comparing the Pacific Rim cities, this book examines world city branding. It not only analyses the city branding of these cities from the researched perspectives of tourism, marketing and regional development, but also brings in cultural studies and psychology approaches which offer insights to place branding and marketing in general.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780754648291
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 234
  • Utgitt:
  • 28. oktober 2007
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 476 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Tourism and the Branded City

Comparing the Pacific Rim cities, this book examines world city branding. It not only analyses the city branding of these cities from the researched perspectives of tourism, marketing and regional development, but also brings in cultural studies and psychology approaches which offer insights to place branding and marketing in general.

Brukervurderinger av Tourism and the Branded City



Finn lignende bøker
Boken Tourism and the Branded City finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.