Utvidet returrett til 31. januar 2025

Understanding the Older Consumer

- The Grey Market

Om Understanding the Older Consumer

Gunter provides a detailed examination of the demographic, behavioural and psychological profiles of the older consumer, showing that the over fifties represent a powerful spending force. The text provides information on older people's lifestyles, leisure and their perceptions of advertising. In the INTERNATIONAL SERIES IN SOCIAL PSYCHOLOGY series.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415186445
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 3. september 1998
  • Dimensjoner:
  • 156x234x10 mm.
  • Vekt:
  • 300 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Understanding the Older Consumer

Gunter provides a detailed examination of the demographic, behavioural and psychological profiles of the older consumer, showing that the over fifties represent a powerful spending force. The text provides information on older people's lifestyles, leisure and their perceptions of advertising. In the INTERNATIONAL SERIES IN SOCIAL PSYCHOLOGY series.

Brukervurderinger av Understanding the Older Consumer



Finn lignende bøker
Boken Understanding the Older Consumer finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.