Norges billigste bøker

Urban Food Marketing and Third World Rural Development

- The Structure of Producer-Seller Markets

Om Urban Food Marketing and Third World Rural Development

Originally published in 1982. This book explores the nature of food marketing in Third World countries. It examines the phenomenon of producer-seller markets, basing the study on the situation in New Guinea and uses this data to construct theoretical propositions for the marketing of various food items.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367275914
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 276
  • Utgitt:
  • 1. mars 2021
  • Dimensjoner:
  • 138x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 317 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Urban Food Marketing and Third World Rural Development

Originally published in 1982. This book explores the nature of food marketing in Third World countries. It examines the phenomenon of producer-seller markets, basing the study on the situation in New Guinea and uses this data to construct theoretical propositions for the marketing of various food items.

Brukervurderinger av Urban Food Marketing and Third World Rural Development



Finn lignende bøker
Boken Urban Food Marketing and Third World Rural Development finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.