Utvidet returrett til 31. januar 2025

Visual Communication

- Understanding Images in Media Culture

Om Visual Communication

A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412962230
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 2. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 170x242x0 mm.
  • Vekt:
  • 790 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Visual Communication

A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.

Brukervurderinger av Visual Communication



Finn lignende bøker
Boken Visual Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.