Utvidet returrett til 31. januar 2025

War and the Media

- Propaganda and Persuasion in the Gulf War

Om War and the Media

This work is about how the allied coalition and government of Iraq attempted to influence, utilize and manipulate the ways in which the Gulf War was presented by the media to the outside world between mid January and March 1991.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780719055508
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 6. august 1998
  • Dimensjoner:
  • 141x217x23 mm.
  • Vekt:
  • 502 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av War and the Media

This work is about how the allied coalition and government of Iraq attempted to influence, utilize and manipulate the ways in which the Gulf War was presented by the media to the outside world between mid January and March 1991.

Brukervurderinger av War and the Media



Finn lignende bøker
Boken War and the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.